ඉන්ධන අර්බුදය නිසා කිසිදු පෞද්ගලික රෝහලක කාර්ය මණ්ඩල සේවයට වාර්තා නොකර සිටි බවක් වාර්තා වන්නේ නැත. කාර්ය මණ්ඩලය සේවයට වාර්තා නොකළ නිසා පෞද්ගලික රෝහලක් වසා දැමූ බවට තොරතුරක් ද නැත.
සෑම ගමකම නගරයකම දැකිය හැකි පෞද්ගලික ප්රතිකාර මධ්යස්ථාන ද වසා දමා නැත. ඉන්ධන අර්බුදය නිසා රජයේ රෝහලට යා ගත නොහැකි වෛද්යවරු පවා දුරුකතර ගෙවා ගෙන සිය පෞද්ගලික සායන සඳහා ගමට ඇදෙති.
සිය රාජකාරී වේලාවේ තෙල් පෝලිමේ සිටින බව කියන වෛද්යවරු සිය චැනල් සේවා සඳහා ද ගම්වල පෞද්ගලික වෛද්ය මධ්යස්ථාන වෙත ද පැමිණීමට කාලය කළමනාකරණය කර ගනිති.
පසුගිය සති කිහිපයේ මුණ ගැසුණු ගමෙන් බැහැරව පෞද්ගලික රෝහලක රියදුරෙකු ලෙස කටයුතු කරන මිතුරෙකු ද පෞද්ගලික වාහන අමතර කොටස් අලෙවි ආයතනයක සේවය කරන මිතුරෙකු ද පෙදරේරුවෙකු වන අසල්වැසියෙකු ද පැවසුවේ ඉන්ධන අර්බුදය නිසා දිනපතා නිවසට නොපැමිණ දින 4-5 නතර වී රැකියාව කරන බවයි.
මේ තිදෙනාට ම සිය රැකියාව කළ යුතු වේලාවේ ඉන්ධන පෝලීමේ සිටිය ද වැඩ වර්ජනය කළ ද තෙල් නැතැයි නිවසේ නැවතුණ ද වැටුප් ලැබෙන්නේ නැත. එහෙයින් මෙම අර්බුදයට මුවා වී සිය රැකියාවේ වගකීම අතහැරීමට ඔවුන්ට නොහැකිය.සිය සේවාදායකයා අපහසුතාවට පත්කළ නොහැකිය.
අපේ රටේ දුම්රිය, තැපැල්, ලංගම, විදුලිය, ඛනිජ තෙල් වැනි බොහෝ රාජ්ය සේවා ද මෙලෙස පෞද්ගලික ව්යවසාය යටතේ ක්රියාත්මක වූයේ නම් මෙවැනි දුෂ්කර අවස්ථාවක ජනතාව ප්රාණ ඇපයට ගෙන කිසිවෙකුට සිය සේවයෙන් බැහැර විය නොහැකිය. ජනතාව කබලෙන් ළිපට ඇද දැමිය නොහැකිය. එසේ වූයේ නම් උදේ නිවසින් කාර්යාලයට පැමිණි දුම්රිය හවස වර්ජනය කරන රටක් අපට උරුම නොවන්නට ඉඩ තිබිණි.
මේ අතර විදෙස් මාධ්ය සඳහන් කරන්නේ ඉන්ධන මිල ඉහළ යාමට එරෙහිව එංගලන්ත දුම්රිය වර්ජනයක් ක්රියාත්මක බවය. විශ්වාස කරන්න, එවැනි වර්ජනයක් එංගලන්තයේ ක්රියාත්මක වන්නේ අවු. 25 පසුවලු. ඔව්, පැය නෙමෙයි, දවස් නෙමෙයි, සති නෙමෙයි, මාස නෙමෙයි, අවුරුද්දක් දෙකක් නෙමෙයි. අවුරුදු 25කට පස්සේ. දශක දෙකහමාරකට පස්සේ.
No comments:
Post a Comment