Wednesday, September 14, 2011

ලංකාව පුරා සමලිංගික මධ්‍යස්ථාන, මෙහෙයවීම හිටපු පූජකයෙකු විසින් - පුවතක්

මට නම් හිතෙන්නේ ලිංගික ආකර්ෂණය උපදින්නේ අපේ හිත්වල. ඒක කිසිම පුද්ගලයෙකුට පාලනය කළ හැකි දෙයක් නෙමේ. පල්ලියටවත් ලෝකය මවපු දෙවියන් වහන්සේටවත් පාලනය කරන්න බැහැ ඕක.

ලිංගික ආකර්ෂණය අති බහුතරයකට විරුද්ධ ලිංගිකයා කෙරෙහි ඇති වෙද්දි සුලු පිරිසකට ඒක සමලිංගික අය කෙරෙහි ඇති වෙනවා. මේක හරිම ස්වභාවිකයි. ඒ වගේම සුළුතරය ඇතැම් විට විකෘතියක් විදිහට දැකීමත් ස්වභාවිකයි.ලෝකයේ සියලු දේ නිෂ්පාදනය වන්නේ හැමෝටම හුරු දකුණත කියලා හිතාගෙන. නමුත් වමත හුරු අයත් ඉන්නවා. එතකොට වමත්කරුවෝ විකෘතියක්.

මේ වගේ ප්‍රශ්න ආචිර්ණ කල්පික මතවාවලින් පෝෂිත ආගම්වලින් උත්තර හොයන්න බැරි වේවි. කතෝලික පල්ලිය නිල වශයෙන් නම් මේකට එදා ඉඳලාම විරුද්ධයි. ඒ විතරක් නෙමේ සමහර අය කියනවා කන්‍යාවක් විදිහට මිය යාම බොහොම උතුම් කියලත්. බුදුදහම සම ලිංගිකත්වය පිළිබඳ විග්‍රහ කරපු තැන් මම දැකලා නැහැ. දන්න කෙනෙක් මාව දැනුම්වත් කරන්න.

සමලිංගිකත්වය මනුස්සයාට විතරක් නෙමේ සතුන්ටත් පොදුයි. ඒ වගේම සත්වයාගේ ආරම්භයේ සිට අවසානය තෙක් තියෙනවා. සොක්‍රටීස් වගේ අයත් සමලිංගිකයින් කියලා මම කියවලා තියෙනවා. ඒ නිසා වඩා සිංවේදීව සිතා බැලිය යුතුයි මේ ගැන.

මට ගැහැනියක කෙරෙහි ඇති වන ආකර්ශනය බැඳීම පිළිගන්න සමාජයක යමෙකුට පිරියෙකු කෙරෙහි ඇති වන කල පිළිනොගන්නේ ඇයි කියලා ඔහු ඇහුවොත් මම දිය යුතු පිළිතුර කුමක්ද? මම විරුද්ධ ලිංගිකයින් කෙරෙහිත් ඔහු සම ලිංගිකයින් කෙරෙහිත් ආකර්ශනය වන්නේ අපට පාලනය කළ නොහැකි මූලික ආශයන් විදිහට. අපිට බ්‍රහ්මචාරි විය හැකි නම් පමණයි අර සමලිංගිකයාට අපට චෝදනා කළ හැක්කේ? මොකද ඒක ඔහු උපතින් ලද දෙයක් නිසා. ඔහු හිතලා කළ දෙයක් නොවන නිසා.

එහතේ මේ තත්ත්වයන් ව්‍යාප්ත කරන්න හෝ ඊට අනුබල දෙන්න කාටවත් අයිතියක් නැහැ. ඒ අයටත් ජීවිතයක් තිබිය යුතුයි. එය සමස්ත සමාජ පැවැත්මට හර පද්ධතිවලට බලපෑම් කළ යුතු නැහැ. මොකද ලෝකය නිර්මාණය වෙලා තියෙන්නේ බහුතර දකුණත්කරුවන්ට. ඉතින් සුලුතර වමත්කරුවන්ට සිද්ධ වෙනවා බහුතරයට අනුගත වෙලා ඉන්න. ඒකනේ ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය.ලිංගිකත්වය නීති මගින් පාලනය කළ නොහැකි බව නම් සමස්ත ඉතිහාසය විසින් අපට පැහැදිළි කර දි තිබේ.

No comments:

 
සිය රට දේ සිරි සැප දේ !