Thursday, June 7, 2018

අඹර හිමිගේ කතා වස්තුව

ජනවාරි 8 අපේ රටට යහපාලනය පිරුණු සාධාරණ සමාජයක් දිනාදීමට සටන් බිමේ පෙරමුණේ සටන් කළ අඹර හිමි පිළිබඳ මේ රටේ බහුතර ජනතාව තුළ මෙන්ම මා තුළ ද ඇත්තේ අසීමාන්තික ගෞරවයකි. භක්තියකි. ඒ ගෞරවය කෙතෙක් ද යත් රට්ටු එහිමියන්ගේ දෙමාපියන් පවා නිතර සිහිකරති.
එවැනි පසුබිමක උන් වහන්සේ කෙරෙහි වෛර බැඳගත් එක්තරා මිත්‍යාදෘෂ්⁣ටික පිරිසක් අර්ජුන් ඇලෝෂියස් නම් නීලකාස සොර දෙටුවකුගෙන් අල්ලස් ගත්තේ යැයි බොරු චෝදනාවක් රට පුරා ප්‍රචාරය කර හැරීම පිළිබඳ මුළු රටම කම්පාවට පත් විය.
රට දෙගොඩතලා සංවර්ධනය කළ ආසිරි වැසි නැවතිණි. වෙනදා මෙන් නැගෙනහිරෙන් ඉරු නැඟුණේ නැත. මල් නොපිපීම පර විය. කුරුල්ලෝ සෝ ගී පමණක් ගයන්නට වූහ. පොළෝ මහී කාන්තාව සලිත විය.
මැදමුලනේ මහින්ද නම් පෝරිසාදයකු සමග එකතු වී රටේ මහ බැංකුව කඩා කෙළක් ධනය සොරකම් කළ චෞරයකු සම්බන්ධ කර අසාධාරණය පරදා සාධාරණ සමාජයකක් තැනීමට කැප වූ අඹර හිමියන්ට අපහාස කර විට සොබාදහම පවා කම්පා වීම අසාධාරණ නොවේ.
මහින්ද ඇලෝෂියස් ලවා සොරා ගත් මුදලින් පවුලේ සාමාජිකයන්ට එක ගණනේ හෙලිකොප්ටර් ගත්තේය. ලැම්බෝගිනි ගත්තේය. ඇමරිකාවේ බකිංහැම් මාළිගාවෙන් රත්තරන් අස්පයන් ගත්තේය. ඉතිරි ඩොලර් බිලියන 18 පිටරට බැංකුවක තැන්පත් කර අැත. මෑතක ඇලෝෂියස් පාර්ලිමේන්තු මැති ඇමතිලා ඇතුළු 118 දෙනෙකුට බෙදා දී තිබුණේ ඔහුට ලැබුණු සුළු මුදලින් කොටසකි.
මෙවැනි අපරාධකාරයන් සමග සාධාරණ සමාජයක් තැනීමට කැපවූ අප හිමියන් සබඳතා නොපවත්වන බව රට්ටුන්ට මෙන්ම මට ද ගූගල් බැලුම් මෙන් විශ්වාසය. කෙසේ වුවද මේ අවලාද මුසාවාද වරුසාවට මගේ අප්‍රසාදය සහ කනගාටුව පළ කිරීමට සිතූ මම උන් වහන්සේ ⁣බැහැදැකීමට පන්සලට ගියෙමි.
පන්සලේ මකර තොරණ යටින් වැටුණු සුදු වැලි පාරේ ඉදිරියට ඇදුණු මට අරලිය ගසක් යට භාවනාවේ නිමග්න අඹර හිමියන් ඈතදීම දැකගත හැකිවිය. සෙමෙන් ඒ අසලට ගිය මට "සාධාරණ සමාජයක් වේවා" "සාධාරණ සමාජයක් වේවා" යැයි උන් වහන්සේ මුමුණන හඬ ඇසෙයි. මෙවන් මහා ගුණැති අප හිමියන්ට නැඟෙන අවලාද සිහිවී සිතට නැඟුණු වේදනාව සමනය කරගත්තේ බුදුන්ට චිංචි මානවිකාව යොදා ගෙන නැඟූ අවලාද සිහි කිරීමෙනි.

අඹර හිමි අඩ හෝරාවකට පමණ පසු සාධාරණුස්‍රති භාවණවෙන් මිදුණු විට ඉදිරියට ගිය මම උන් වහන්සේගේ දෙපා නමැද එකත්පස් වීමි.
'අපේ මහත්තයා හදිසියේම පන්සලට ආවේ මං ගැන රට්ටු කියන දේවල් නිසා කියලා මම දන්නවා.' හිමියෝ මගේ සිත කියවන්නට වූහ.
'එහෙයි, හාන්දුවනේ, නීලකාස හොරෙකුගෙන් සල්ලි ගත්තා කියලා බොරු කියන එවුන් මොන අපායක යයිද කියලා මං මේ කල්පනා කළේ.'
'නෑ අපේ මහත්තයෝ ඒ කතාව බොරුවක් නෙමේ.'
'මොනවා, ඔබ වහන්සෙත් ඒ බොරු විශ්වාස කරනවාද? ගොබෙල්ස් න්‍යාය මේ තරම් බලවත් කියලා මං නම් කවදාවත් හිතුවේ නෑ අපේ හාන්දුවනේ..'
'නෑ නෑ මහත්තයෝ, මාව විශ්වාස කරන්න. මම ඇලෝෂියස් කියන ඇත්තාගෙන් මූල්‍යමය පරිත්‍යාගයක් ඉවසා වැදෑරු බව ඇත්ත. ඒත් මම ඒක ක⁣ළේ යහපත් අරමුණින්. ක්‍රියාව නෙමේ අරමුණයි වැදගත්. එහෙමයි බණේ තියෙන්නේ.'
'හොරෙක් දෙන සල්ලි ඉවසා වදාරන්න පුළුවන් ද හාමුදුරුවනේ යහපත් අරමුණින්. බුදු හාමුදුරුවෝ සල්ලි සර්පයකුට නේද උපමා කළේ? ' වියවුලට පත් මම ඇසීමි.
'මුලදි චණ්ඩා⁣ශෝක කියලා අඳුන්නපු අයෙක් තමයි පස්සේ ආසියාවේ බෞද්ධ සමාජයක් හදන්න ආධාර කළේ මහත්තයෝ. ඉතින් ඇලෝෂියස් ඇත්තාට මෙදා සාධාරණ සමාජයක් හදන්න උදව් වෙන්න බැරිද? අංගුලිමාල කියන මිනිමරුවා පස්සේ අංගුලිමාල මහ රහතන් වහන්සේ වුණු බව අමතක කරන්න එපා අපේ මහත්තයෝ. අනෙක බුදු හාමුදුරුවෝ සර්පයාට උපමා කළේ ඉන්දියානු රුපියල් මිස ලංකා රුපියල් හරි ඩොලර් හරි නෙමේ.' මගේ අඳුරු සිත දහමින් ආලෝකවත් කරමින් හිමියන් දෙසූහ.
අඹර හිමියන් කෙරෙහි තවත් පැහැදුණු මම දොහොත් මුදුන් දී 'ආලෝකෝ උදපාදී!' යැයි මහ හඬින් කියා 'සාදු සාදු සාදු' යැයි තෙවරක් තෙපලා උන් වහන්සේ පාමුල වැඳ වැටුණෙමි.

1 comment:

Blog27999 said...

Look at the way my pal Wesley Virgin's story starts with this SHOCKING and controversial video.

As a matter of fact, Wesley was in the military-and shortly after leaving-he unveiled hidden, "MIND CONTROL" tactics that the government and others used to obtain everything they want.

As it turns out, these are the exact same SECRETS many celebrities (notably those who "come out of nothing") and elite business people used to become wealthy and successful.

You probably know how you only use 10% of your brain.

Mostly, that's because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Maybe this expression has even taken place IN YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years back, while driving an unlicensed, beat-up trash bucket of a car with a suspended driver's license and $3 on his bank card.

"I'm very frustrated with living paycheck to paycheck! When will I get my big break?"

You took part in those questions, right?

Your success story is going to be written. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

Watch Wesley Virgin's Video Now!

 
සිය රට දේ සිරි සැප දේ !