Wednesday, February 25, 2015

ජාතිකවාදීන් සහ එහි විවේචකයින්ගේ අදහස්

නිර්මාල් රංජිත් දේවසිරි මහතා

Nalin Subasinghe Charitha Kariyawasam Namal Udalamatta වැනි අය මගේ දේශපාලන අභිලාෂ, එහි සීමා මායිම් යනාදිය පිළිබද අවසාන විනිෂ්චය දී ඇති බැවින් මට තවත් ඒ ගැන වාද විවාද කිරීමට දෙයන් ඇත්තේ නැත. කළ හැක්කේ හා එහෙමද කියා නිලං සිටීම පමණි. ඔබගේ දේශපානවය ගැන මට ඇති විවේචන මේ වනවිටත් ඉදිරිපත් කර ඇති බැවින් ඒවා සම්බන්ධව ඔබ තුළ සංවේදීතාවයක් ඇති වේදෝයි මම බලා සිටිමි. එතෙක් අපි අපේ මාවත් වල යමු. අපි යහපත දකින්නේ වෙනස් ආකාරවලිනි. ඔබ අපේක්ෂා කරන දෙවෙනි මහින්දාගමනයෙන් පොදු යහපත උදාවේදැයි බලමු.

මගේ ප්‍රතිචාරය

අපි හැමෝ ම නිර්මාල් සර් ද ඇතුළත්ව අප සියලු දෙනා ම පිළිබඳ අවසාන විනිශ්චය කෙසේ වෙතත් යම් විනිශ්චයක ඉන්නවා. ඔබ සහ අපි මේ විදිහට සංවාදයේ දි මුණ ගැහෙන්න ඒ අවබෝධය ඇතුව. ඔබේ දැක්ම අනුව නුගේගොඩ රැළිය පිටුපස තියෙන්නේ ප්‍රතිගාමී හා ෆැසිස්ට්වාදී දේශපාලන පරිකල්පනයක්. ඒ කියන්නේ අපි ඒ ප්‍රතිගාමී හා ෆැසිස්ට්වාදී දේශපාලන මතවාදය දරන අය. ඒකයි ඔබේ අදහස. ඔබේ ඒ අදහස ගැන ගොඩක් අය සතුට පළ කරලා තිබුණා. අප අතර මතවාදීමය වෙනස්කම් වගේ ම සමානතා තියෙනවා. කුමාර් ගුණරත්නම් පිළිබඳ ඔබ දරණ අදහසට මම එකඟයි. ඇත්ට ම අපි විරුද්ධ වුණේ යහ පාලනයට නෙමේ, යහ පාලන වෙසින් එන බෙදුම්වාදයට. එහි සැබෑ මුහුණ එළියට එනතුරු මම යහ පාලනය වෙනුවෙන් පෙනී සිටියා.

අපේ විරුද්ධවාදීන් කැමතියි අපි ජාතිකවාදීන් විදිහට නෙමේ, ජාතිවාදීන්, වර්ගවාදීන්, ගෝත්‍රවාදීන්, ලේ ගඳ ගහන ම්ලේච්ඡයෝ විදිහට දකින්න. සමහරු හිතා ඉන්නේ නුගේගොඩ ආවේ හරක් කියලා. සමහරු හිතනවා අපිව පුනරුත්ථාපනය කළ යුතු බව. යටත්විජිත සමයේ පූජක පිරිස් වගේ ඔවුන් අප සමඟ සංවාදයට එන්නෙත් ඒ අදහස පෙරදැරිව. අපි අතර මතවාදීමය වෙනස්කම් තියෙන්න පුළුවන්. නමුත් අපේ ඇතැම් විරුද්ධවාදීන් කැමති නෑ, අපි ඔවුන් වගේ ම ඔවුන්ට වඩා වෙනස් දේශපාලන අදහස් දරන අය විදිහටවත් පිළිගන්න. මම දන්නවා ඊට වඩා ලේසියි කියලා අර විදිහට ගරහන එක. 

අනෙක නිර්මාල් මහතා විරුද්ධ මත දරන අයගේ අදහස්වලට විරුද්ධව කරන දේශපාලන අර්ථ දැක්වීම් කවදාවත්, අපට ආදේශ කිරීමට පෙර තමන්ට, තමන්ගේ දේශපාලන කඳවුරට ආදේශ කරගන්නේ නෑ. ක්ෂමාලාපකයින්, සන්නස්ගලකරණය, අවසාන විනිශ්චය විතරක් නෙමේ, සෝමා අක්කාගේ මෙව්ව එකත් එහෙමයි. ඒවා තමන්ට ම පරාවළල්ලක් වුණා ම විරුද්ධවාදීන් මුකුත් දන්නේ නෑ කියලා නොකියා කියනවා. දාර්ශනික ප්‍රකාශ නිකුත් කරනවා. ඊට පස්සේ කෝප වෙලා වගේ යනවා. ආයේ එනවා. ඒ මොනවා වුණත් ඔබට අනුව ප්‍රතිගාමී හා ෆැසිස්ට්වාදී දේශපාලන අදහස් දරන අපි හැමදාම ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ප්‍රවාහය තුළ ඔබ සමඟ, අපේ විරුද්ධවාදීන් සමඟ සංවාද කරන්න සුදානම්.

No comments:

 
සිය රට දේ සිරි සැප දේ !